Бързо пътуване от Улан Батор – Национален парк Терел

След 6 -дневната ни екскурзия на монголската пустиня и нашия епичен 8 -дневен поход по поречието на река Чулут, ние изчерпвахме времето на 30 -дневната ни виза в Монголия, така че Избрахме да проверим Националния парк Терел, преди да изтече времето ни. Взехме автобуса от Ulan Bator в 12:00 ч. (3HRS/2500MNT) от спирката срещу хотел Narantuul на авеню за мир. Когато пристигнахме в нашия GER лагер, разбрахме, че ще се забавляваме!

Terelj Lodge
Даркес и аз обичам да стигаме до нова стая, а нов GER (традиционен монголски номадски дом) не е по -различен … всъщност е по -добре! Имахме собствен частен гер с 2 добри големи легла и невероятна гледка към Националния парк. Нашите душове в Монголия са раздалечени седмици и когато най -накрая попаднем под самолетите, обикновено това е много по -скоро като пропусклив кран. Но душовете в Terelj Lodge ($ 40/GER) бяха абсолютно невероятни! Значителни глави за дъждовен душ взривиха тръбопровода топла вода в безупречна, чиста душ кабина. Бяхме на небето! (Няма снимки на нас под душа, съжалявам)

Нашият зашеметяващ гер в Terelj Lodge
Направихме бърз поход из нашия район през първия ден и за веднъж в Монголия слънцето грееше! Разгледахме ресторанта в нашата квартира и бяхме изумени, че червеното вино е достъпно! Разбира се, ако досега знаете нещо за нас, закупихме бутилка (добре 2) и се зарадвахме на някакво вкусно австралийско червено под искрящото синьо монголско нощно небе.

Нашият ГЕР имаше добра малка печка вътре, от която всъщност не се нуждаехме, защото беше доста топло през нощта, но така или иначе я запалихме и го изпотяхме в атмосфера, подобна на сауна. Просто искахме да имаме огън.

На следващия ден тръгнахме на добър дълъг поход около южните райони на Националния парк Терел. Направихме всички туристически неща (което всъщност не е като нас), но се зарадвахме старателно. Разгледахме костенурката скала, която е огромна скална формация, която изглежда като … познахте, костенурка.

Ей, тази скала изглежда като костенурка!
След костенурката скала продължихме да обикаляме около парка. Обядвахме от добра малка скала, само Даркейс и аз. Погледнахме над парка и голям манастир, който висеше на скала.

Нашето красиво малко място за пикник
Южният край на Терел е доста развит с плътни разсейвания на германски лагери от по-висок клас. Нямахме достатъчно време, за да влезем наистина в красивата пустиня, която сме оценили в Монголия, но нашият малък поход все още ни даде представа за топографията на този зашеметяващ национален парк.

Национален парк Terelj Terelj
Когато се върнахме към нашия GER, се зарадвахме на друг чудесен душ (имаше общо три). Прекарахме още една нощ, отпивайки червено вино и се наслаждавахме на горещия огън вътре в нашия малък гер.

След нашето 8 -дневно пътуване с пустинно пътуване и Гоби беше добре просто да се отпуснем на добро място и да се насладите на някакво отпуснато туризъм. Терел беше точно мястото да го направим и ние се радваме, че направихме бързото пътуване там от Улан Батор. Terelj Lodge със сигурност беше най -хубавият герски лагер, в който сме отседнали и се лекувахме добре, докато оставахме там.

Наслаждавайки се на гледките

Сега се върнахме в Улан Батор и днес скачаме на транссибирския влак, тръгвайки към езерото Байкал в Русия! Много ни е тъжно, че напускаме Монголия, но сме развълнувани да видим какво има останалата част от това фантастично пътуване.

За много повече информация, не забравяйте да разгледате нашето ръководство за пътуваща Монголия.

Вижте нашето видео на Националния парк Terelj!

Много повече блогове на Монголия

Харесай го? Прикрепете го! ?

Отказ от отговорност: Козите на пътя е сътрудник на Amazon, а също и филиал за някои други търговци на дребно. Това означава, че печелим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог и закупувате от тези търговци на дребно.