Уикенди с Бърни!

Срещали ли сте някога невероятен приятел, докато сте на път и след това се срещали с тях години по -късно? Отидохме да посетим приятели за пътуване в Англия, но този път някой да дойде и да ни види!

Ние пътуваме наоколо от 3 години и все още нямаме посетители … което е разбираемо, докато всъщност се върти наоколо, но като се има предвид, че живеем в Китай от 9 месеца и сме разположени на едно място, това е най -доброто време за Имайте посетители и така дойде нашият канадски приятел Бърни.

За първи път се срещнахме с Бърни през 2011 г. в Египет. Прекарахме няколко седмици заедно, преди да се разделим. След това се срещнахме отново в Йордания за няколко дни и след това в Ливан за една седмица. Прегрупирахме се отново по време на същото пътуване в света в Непал! Прекарахме известно време заедно там, преди да се сбогуваме (или така си помислихме).

Някои най -добри приятели тук! САЩ с Бърни и неговия съпруг, Тони в Непал
Бърни пътува из Югоизточна Азия през последните няколко месеца и направи специално пътуване до Китай, само за да ни види! Не сме се виждали близо година и половина и бяхме задушени за събирането.

Срещнахме го на летището в Шанхай и така започнахме нашите 2 седмици да проучваме и проверка заедно. За съжаление, ние не успяхме да си вземем почивните дни от работа, но все пак успяхме да се забавляваме.

Популярният силует в Шанхай
Прекарахме 2 нощувки в съвременния метрополис на Шанхай, скитайки из френската концесионна зона, стария град, народния площад, ходещата улица и разбира се, Бунд.

Nick & Bernie, наслаждавайки се на забележителностите на старите сгради на Bund в Шанхай
Проверка на стария град, където хората нарязват месо, шиеха заедно кожени обувки, пране на ръка и чай беше най -добрата част от това да си в големия град. Няколко пъти сме били в Шанхай и никога не се разболяваме от страхотните начини на хората в стария район на града.

Проучване на старите платна в Шанхай

Представихме Берни с бирата на Китай, Цингтао и популярните кнедли на Шанхай и преди да го разберем, нашите 2 нощи там бяха нагоре.

Популярните кнедли на Шанхай! Толкова добър.
Качихме се на бързия влак обратно до Янжоу и му показахме около дома ни. Наслаждавахме се на приятелска китара в кафене в кафене, хапнах храна Dongbei и имахме голяма нощ с група приятели. Всички намалихме вкусно ястие с горещ удар, преди да разрушим стъпка на дансинга в близкия бар и да спечелим всяка игра на масата на басейна! Бърни беше акула на басейн същата вечер.

Прекалено време в бара в Янжоу
На следващия ден (след малко късно начало на деня!) Направихме път към стария град Янжоу. Дърветата са в разцвет през това време на годината и по целия канал беше някаква сензационна природа. Ние се забихме и се забивахме по алеята и по каналите, преди да се върнем обратно, за да имаме някаква нормална храна на Yangzhou за вечеря.

Човек, който лови по канала близо до стария град в Янжоу
Пролетно време е!
Ние обсъждахме къде да изберем следващата седмица, че сме изключили работа и взехме решение за Hangzhou, и сме толкова възхитени, че го направихме! Този невероятен град е на около 300 км на юг от родния ни град Янджоу и е известен със своето масивно, красиво езеро и старо градче.

Красиво западно езеро Hangzhou
Отдавна не бяхме виждали планини или хълмове, така че когато пристигнахме в Ханджоу, бяхме приятно шокирани от буйните, зелени хълмове около града. Имахме няколко чата, вкусна улична храна и бири и планирахме да обикаляме частично около масивното езеро на следващия ден.

Ник туризъм в хълмовете около Западното езеро Ханджоу

Водата беше ясна, дърветата бяха в разцвет, а местните хора, които се скитаха около езерото, бяха невероятно приятелски настроени. Не бихме могли да ходим много повече от няколко стъпки, без някой да иска да се опита да говори с нас и да направи снимка с нас … както обикновено! Завършихме да излекувахме около половината от езерото, преди да се качим на хълмовете. Отдавна не съм виждал зеленина, беше зашеметяващо. Хълмовете бяха изпъстрени с храмове и беше безшумно, най -доброто отстъпление от града.

Направете снимка, направена с местни хора в Hangzhou … един от многото!

На следващия ден бяхме разбрани да се справим с другата половина на езерото. Потеглихме и се насладихме на още един напълно ясен, слънчев и страхотен ден в Хангжоу.

Ник се наслаждава на ден в езерото в Хангжоу

По време на вечерта имахме местна храна, бутилка бяло вино и Берни дори взеха проби от китайския алкохол, Байджиу, известен като бензин в бутилка! Направихме се към района на езерото точно азn Време за изложение за вода и светлина, за което дори не знаехме! Беше чудесно.

Водното шоу на езерото в Ханджоу

Беше толкова страхотно да се измъкнем от Янжоу и да си прекарам страхотна почивка с нашия приятел Берни! Утре се отправя обратно към Канада, но нещо ми казва, че ще се видим отново в близко бъдеще …

Като тази публикация? Прикрепете го!

Отказ от отговорност: Козите на пътя е сътрудник на Amazon, а също и филиал за някои други търговци на дребно. Това показва, че печелим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог и закупувате от тези търговци на дребно.