Яншуо – Накрая сме в Китай!

Въпреки че Хонконг е технически част от Китай, все още не сме се чувствали така, сякаш все още сме били в истинския Китай, както и наистина гледахме напред към границата. Бяхме на много ефективната линия на метрото, за да ни отведем от центъра на Хонконг до граничния град Шенцен. Не е място, на което наистина искате да прекарате много време.

Това е видно място, за да изберете нокаутиране на портмонета, обувки, както и дрехи. Там имаше някаква караница, но не беше толкова лошо. След като разгледахме някъде за закупуване на автобусни билети, на последно място открихме безопасност и охрана, които разбраха жестовете на ръката ни, както и ни размахаха, за да се съобразим с него. Показахме се на щанда на бита с автобус, както и жената ни казаха разходите от Шенжен до Яншуо, 320 RMB (около 50 долара).

Бяхме шокирани от високата цена, но тя заяви, че това е празникът през май в Китай, както и също така, че безопасността и охранителят получава обезщетение за това, че ни доведе до там! Шегуваш ли се? Не бяхме толкова доволни от това, така че отидохме на следващия щанд, както и в крайна сметка получихме билет (без да плащаме комисионна) за 260 RMB, много по -добре.

Автобусът за една нощ, който се изтегли около 19:00 ч., Беше остатък от тези, които използваме, за да вземем Лаос, както и във Виетнам, само малко по -добре. Имахме късмет, както и имахме легла на нивото на земята, които бяха доста достатъчни, за да легнем с краката си, наведени в пътеката. Чувствах се беден за хората, които трябваше да спят на горната част на леглото, без нищо, но през нощта, за да ги държим с предпазен колан, докато ние летяхме над неравности през нощта.

Ник се чувства удобно в автобуса за една нощ до Яншуо
Появихме се в Яншуо в 5:30 ч. По време на проливна пролива. Всичко, за което може да повярваме, беше „страхотно, точно като Филипините“. Проверихме в нашата домашна къща, Yangshuo Culture House, както и си легнахме в наистина добра стая. Събудихме се 5 часа по -късно, за да лъже слънце в прозореца ни, както беше ситуацията през следващите 3 нощи, в които останахме там!

Мястото на този домашен престой е страхотно, разположено точно извън града надолу по малко алея, където регионалните хора седят около карти за игра, както и пият чай. Гай играе китайската версия на цигулка, докато младежи, които са на мотоциклети, с прекрасни червени фенери, висящи от домовете над главите им. Собственикът, Вей, както и домакинството му бяха толкова приятелски настроени, както и домашният престой беше прекрасен. Включваше 3 домашни ястия на ден.

Закуската беше проста, тост, както и манго, банан, китайска ябълка, както и портокали. Обядът беше пържен ориз (за който никога не бяхме наоколо), както и вечерята беше голямо разпространение на многобройни различни китайски ястия: прекрасно и кисело пиле, пълнени чушки със свинско месо, сотиран снежен грах с чесън, както и джинджифил, разбъркайте Пържено говеждо месо с чушки, както и лук, напълно приготвена тиква … и в списъка продължи. Това беше всичко, което може да ядете афера, както и всички седяха около масата, както и да избират храна от общинските ястия с техните пръчици. Със сигурност гледахме напред към нашите вечери всяка вечер.

Улично барбекю
Имане на вечеря от страна на улицата, както и бири

Освен вкусната храна, ние бяхме в прекрасната зона на Яншуо, за да видим провинцията. Тази част от провинция Гуанси се разбира с ефектните си пейзажи, изпъстрени с варовикови карстове, издигащи се от земята. Подобно на откритите в Тайланд, Виетнам, Лаос и Филипините; На едно място обаче никога не сме виждали толкова много.

Карстите се простират доколкото окото може да види във всички посоки. Избрахме, че най -добрият метод за разглеждане на провинцията, както и картите отблизо би било да наемете велосипеди, както и да се отправите. Получихме си изключително фундаментална карта, както и направихме нашия метод към провинцията. Яздехме по поречието на река Юлонг, с земеделски земи, в малки села, минали Гай, които ловят риболов по бреговете на реката, както и по безшумните задни пътища. Яздихме около 3,5 часа, преди да го наречем на ден. Беше около 30 градуса, както и ние бяхме толкова изключително горещи, че се върнахме в града, вдишахме няколко Gatorades, както и отидохме за следобедна дрямка. Отличен много първи ден в Яншуо.

Първият ни ден на колоездене с провинцията на Яншуо
Прекосяване на реката

Направяне на бърза почивка от колоезденето
Човек „риболов“ в реката – използва автомобили и батерия за камиони, за да запържи рибата!

Регионална дама колоездене със селата
гледки около провинцията ЯншуоКрасиви оризови рибове, както и карстета в далечината
Вторият ден беше прекаран по същия начин, но този път искахме да видим няколко от общите туристически неща в района. Отидохме да видим Moon Hill, както и дървото на Banyon. Този ден беше действителният празничен ден, както и основните пътища бяха препълнени с регионални пътешественици, микробуси, коли, мотоциклети, както и велосипеди. Бяхме смели, както и изтъкахме нашия метод, както и извън трафика, звъняйки постоянно на бита си камбана! Завършихме се в дървото на Banyon, на 17 метра дърво с багажник с размери 7 метра наоколо! Той е засаден над 1400 години назад, както и е поставен насред парк с река Джинбао от едната страна.

Масивното, старо баньонско дърво
Те никога не слушат знаците !!

Вървяхме с реката до страхотно, както и нашата снимка, направена от някои любопитни регионални хора. Открихме хората в Яншуо да бъдат толкова приятелски настроени. Всички заявяват здравето, както минават, както и въпреки че не говорят английски, те ще се опитат да помогнат, както и притесненията за реакция, ако е необходимо. След нашата бърза почивка на Banyon, ние се върнахме на нашите 10 скоростни мотоциклети, избягвайки изпарения, както и други автомобили, докато направихме нашия метод на Moon Hill. Паркирахме моторите си, взехме няколко води, както и се отправихме, за да видим варовиковата скала с естествена лунна форма, издълбана от нея. доста готино. Вярвахме, че сме просто там, за да го разгледаме от разстояние, но скоро разбрахме, че наистина се подразбираме да се изкачим до върха на скалата, за да получим изглед от първа ръка.

Изглед към лунния хълм от дъното

И така, нагоре 800 скални стълби, които отидохме. Капехме, както и аз намеквам капене, пот. Той беше отвъд влажен, както и 33+ градуса през този ден. Походът до върха напълно си заслужаваше, гледките бяха фантастични. Можем да погледнем навсякъде около нас, както и да видим могили от картове, изтичащи от земята, както и между тях бяха малки села, беше страхотно.

Ник, който започва изключително влажния поход толкова, колкото върхът на Moon Hill

стигна до върха на лунния хълм
Изглед от върха на лунния хълм – провинция, както и всички карстове в далечината

Излишно е да казвам, че спускането беше много по -лесно. Вдигнахме изтощените си крака обратно на мотора си, както и се върнахме към Яншуо. Открихме фантастично малко място за обяд; Парни, както и пържени свинско кнедли, потопени в соя, както и сос от лют червен пипер, идеално място за обяд! Беше толкова страхотно, че в крайна сметка ядехме там няколко пъти.

Жена, която прави нашите много обичани кнедли от свинско и зеленчуци

ммм, вкусна мрачна сума, както и кнедли
Третият ни, както и финалният ден в Яншуо беше много като тези преди: Събуди се толкова, колкото вкусна прясна закуска, наемете мотор, както и с главата! Този път вървяхме в друга посока, до река Ли, както и до село Фули. Това беше най -доброто пътуване досега. На пътя почти нямаше автомобили и камиони, беше безшумно, пейзажът грандиозно, селяните по метода бяха толкова любезни. Това като изключително спокоен ден. Спряхме по реката в малко кафене за питие, както и за страхотно надолу, преди да направим нашия метод още повече заедно. Наистина в крайна сметка пропуснахме изключването на Fuli (което не е неочаквано, тъй като нищо не е написано на английски), както и поради тази причина в някои изключително селски села, с някои отлични забележителности. Жените панораха за охлюви в реката, водните биволи се охлаждаха в калната вода, както и фермерите се разхождаха по биволите по улиците. Да, определено нямахме нищо против, че трябва да се отдръпнем към Фули.

местни хора, които търсят охлюви
Ние сме единствените туристи наоколо на километри

Хаха, палци нагоре!
Зашеметяващи оризови рибове по нашия метод за FULI

Взехме малко ферибот през река Ли до град Фули, разбрахме се за своите ръчно изработени фенове. Битовите платна бяха пълни с магазини с Гай, както и жени, прилагащи уменията си за рисуване на ръчно изработени фенове на коприната, умения, които са предавани от поколение на поколение. Разгледахме наоколо, преди да се отправим обратно към Яншуо навреме, за да се сервира домашната ни вечеря!

Нашата битова фериботна лодка, която да ни отведе през река Ли до село ФулиРъчно изсъхнаха феновете, изсъхнали на слънце, село Фули
Същата вечер задоволихме няколко отлични хора, Jeanette & Nic, двойка от Англия, които пътуват 3 години, половината от които са прекарали колоездене в страните! Те бяха толкова оптимистични, положителни, както и лесни, както и беше удоволствие да разговаряте с тях. Те все още нямат планове, както и все още се радват да бъдат на път. Те бяха истинско вдъхновение.

На следващата сутрин измъкнахме болните си тела от топлото си легло, както и скочихме в регионален автобус, за да ни заведе на едночасовото пътуване до град Гилин.

Като тази публикация? Прикрепете го!

Отказ от отговорност: Козите на пътя е сътрудник на Amazon, както и също и филиал за някои други търговци на дребно. Това означава, че правим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог, както и покупките от тези търговци на дребно.