Umzumbe, Umkomaas, St. Lucia & Swaziland – Достигайки края на нашето епосно пътуване в Южна Африка

, карахме нашата малка Spark Chevy от Port St. Johns до Umzumbe, за да останем на препоръчаните раници – богомолци и луна. Там изобщо нямаше туристи! Само аз, Ник и 3 -те служители, които работеха там. Гладохме с тях, слязохме да проверим плажа. Макар че не се интересувах от плуването, защото в района има много страхотни бели акули и въпреки че имат мрежа, за да ги избегнат да влязат … те го правят! Umzumbe в крайна сметка беше малко в шоуто на Гонг. Смисълът да отиде там беше Ник да се гмурка в близкия град Умкомаас. Организирахме го и той трябваше да се гмурка там на 2 -ти ден в 7:00 сутринта. Накратко, всичко, което можеше да се обърка, направи … от плоска гума за забравяне на указанията и т.н. Вие го наречете, това се случи! И така, вместо да се гмуркаме този ден, в крайна сметка отидохме в Националния парк Ориби дефиле, което [се оказа] страхотно.

Banys & Moon Backpackers, Umzumbe, Южна Африка
Нашето бунгало в Mantis & Moon, Umzumbe, Южна Африка

Дефилето на Ориби е зрелищна зона на река Умзимкулуна и е един от акцентите на южния бряг. Избрахме похода на 10 км и тръгнахме в дебелата джунгла. Имаше път, но нямаше знаци или нещо друго, така че наистина трябваше да видим, за да сме сигурни, че оставаме на маршрута … което не сме няколко пъти! Пътеката се забиваше и заби с реката от едната страна на нас и от чиста скала от другата. Походът завърши на красив водопад, който успяхме да се насладим на салатите над салата от риба тон, ние бяхме единствените туристи по пътеката през този ден. Друг страхотен ден в Южна Африка.

Туризъм покрай река в дефилето на Ориби, Умзумбе, Южна Африка
Зашеметяващ водопад в дефилето на Ориби, Умзум, Южна Африка
На следващия ден Ник успя да се потопи. За съжаление, времето не си сътрудничи. Пристигнахме в Умкомаас в 6:30 сутринта и той се насочи всички. Зодиакалната лодка тръгна в коварния океан. Стартирането беше безумно, малката лодка излетя над огромни вълни и изглеждаше, че той е рафтинг на бяла вода! Те бяха навън, за да направят две гмуркания и между първото и второто гмуркане те седяха на лодката, докато повърхностното време на 1/2 часа не се появи. През това време всички се хвърлиха от това, че са морска болест – с изключение на Ник и инструктора за гмуркане. Вълните бяха толкова големи, че изобщо не бяха приятни. Второто гмуркане обаче направи всичко това полезно. Те отидоха на място за гмуркане на Raggie Caves и той в крайна сметка видя около 10 акули на зъби Raggie и дори събра 2 големи зъба от акула от пясъчното дъно! Идеален сувенир.

След гмуркането тръгнахме на север към мястото на световното наследство на ЮНЕСКО в парка на влажните зони на Исимангалисо. Паркът се простира за 200 км от границата на Мозамбик до южния край на езерото Сейнт Лусия. Този фантастичен парк защитава 5 различни екосистеми: офшорни рифове и плажове, езера, влажни зони, гори и крайбрежни гори. Влязохме в малкото градче Сейнт Лусия и щом главите ни удариха възглавницата на нашите туристи, бяхме навън. Много дълъг ден на гмуркане и шофиране … и през това време настинах. На следващата сутрин заведохме автомобила си до устието на езерото Сейнт Лусия, за да видим различните екосистеми и да се надяваме, Хипос. Имахме късмет, първата малка пътека, която тръгнахме надолу, видяхме първите си хипопотаи; Не само един, но 8! Всички лежаха около малка дупка за поливане и се разделиха на брега. Те бяха масивни, сивкави, розови петна с най -сладките малки уши. Намерихме и голям крокодил, полагащ на брега до тях. Страхотен старт на нашата природа шофиране през парка. Отидохме на няколко други места и видяхме хипопотаи във влажните зони, дори повече от първото наблюдение. Открихме и биволи, зебри, бабуини, многобройни антилопи и различни видове птици. Беше страхотен ден. Дом за вечеря и ранна нощ.

Хипопос в устието на Сейнт Лусия, Южна Африка

Не бих искал да попречи на тези бивни. Warthog в устието на Сейнт Лусия, Южна Африка
Красива гледна точка в устието на Сейнт Лусия, Южна Африка
Идеална дъска за забелязване на хипопото и крок. Св. Лусия, Южна Африка
На следващия ден бяхме рано… .again. От националния парк Imfoluzi, за да направите още едно самостоятелно шофиране сафари! Този парк беше много, много по -труден за забелязване на животните, четката беше по -дебела от другите паркове, в които бяхме, така че наистина трябваше да търсим, за да видим неуловимите животни. Въпреки това свършихме страхотна работа и в крайна сметка видяхме около 15 жирафи, множество стада с вихрупка и 12 бели носорози (може би имаше и черен носорог, но е трудно да се каже). Сега видяхме всичко, което искахме да видим … с изключение на леопард, надяваме се, че ще видим това по -късно в пътуването. СценатаЕри също беше прекрасна и ние се качихме до много висока гледка, за да видим равнините, изпъстрени с антилопа, биволи и зебри отдолу. Докато слънцето залязваше, ние се върнахме към град Сейнт Лусия за добро хранене и разговаряхме с останалите пътешественици, отседнали на нашите раници. Последният ден в Сейнт Лусия беше прекаран в охлаждане и много по -важно … да не стане рано! Няма будилник през този ден.

Антилопа в Национален парк Имфлузи, Южна Африка
Гираф за пробождане в националния парк в Имфлузи, Южна Африка

Красива гледка в Националния парк в Imfoluzi, Южна Африка
Времето ни в Южна Африка се отнасяше до край. Но първо, избрахме да се отправим към страната Свазиленд, много малка страна граничеше от 3 страни от Южна Африка и от 1 страна от Мозамбик. Известен с конвенционалните си начини и зашеметяващи запаси от игри. Никога досега не сме останали в резерв и избрахме, че това е моментът да го направим. Отидохме в Национален парк Милван и отседнахме в конвенционалния дом, наречен „кръгло ниво“. Изработена от кал и трева, хижата ни беше огромна, безупречна и имаше големи заоблени прозорци отстрани. Това бяха най -живописните раници, къща за гости, хотел, хостел или хижа, в които някога сме отседнали !! Раниците бяха разположени на значителна площ, заобиколена от планини и километри и километри тревни площи.

Нашата къща за гости Roundevel в резервата Милуейн, Свазиленд
Този резерв е специален, тъй като в парка няма хищници (освен хипопотаи и кроци) и това позволява на туристите да могат да ходят свободно с другите безобидни животни. Сутрините ни бяха прекарани в кафе и закуска най -добре извън нашата колиба и разглеждане на вартогите, различни видове антилопи, щрауси и WildeBeest, пасеща на прага ни. Това беше вълшебно място. Един ден отидохме на поход през парка и видяхме много и много животни, включително значителни хипопотаи и крокодили … точно до нас, бяхме толкова близо до тях и дори не бяхме в автомобил, както обикновено. Доста невероятно изживяване. Една вечер отидохме в главния лагер и разгледахме конвенционалните танци на Зулу, преди да се върнем в идеалната ни колиба за още един беззвучен сън.

Събуждане до дивата природа в резервата Милуейн в Свазиленд
Изключете поход през резервата за игри, Swaziland

Остров Крокодил. Резерв Милуейн, Свазиленд
Зашеметяващи пътища с цвят на ръжда, Национален парк Милуейн, Свазиленд

Напуснахме Swaziland след 3 нощи и се отправихме към крайната ни дестинация в Южна Африка, Претория. Прекарахме 3 нощи там в наистина невероятни раници и срещнахме много страхотни хора. Току -що бяхме там, за да върнем колата си, да кандидатстваме за нашата Visa Mozambique и да правим други коефициенти и краища. Това беше невероятен град, но прекарахме много от времето си на чилине, правейки изследвания и се подготвяхме за следващото приключение… .Mozambique, ето и идваме!

Като тази публикация? Прикрепете го!

Отказ от отговорност: Козите на пътя е сътрудник на Amazon, а също и филиал за някои други търговци на дребно. Това означава, че печелим комисионни, ако щракнете върху връзки в нашия блог и закупувате от тези търговци на дребно.